Fakty Press

Wiadomości z kraju i ze świata

TikTok tryb pełny ekran

TikTok testuje nowy poziomy wyświetlacz o pełnej szerokości dla filmów

Najnowszy eksperyment TikTok na tym froncie.

Opcja poziomego wyświetlania na pełnym ekranie w stylu YouTube, zapewniająca zupełnie nowy sposób oglądania klipów TikTok.

NOWY! TikTok tryb PEŁNY EKRAN
????????

https://twitter.com/MattNavarra/status/1600659614906843137

Oto jak wygląda ten film po przechyleniu ekranu:

TikTok tryb pełny ekran

Jak widać, niektórzy użytkownicy widzą teraz nowy przycisk „Pełny ekran” wyświetlany na ekranie w niektórych klipach, który zachęca ich do obrócenia urządzenia na bok, aby zobaczyć ekran o pełnej szerokości.

Co może zapewnić twórcom zupełnie nowy zestaw do rozważenia. A kiedy połączysz to z 10-min przesyłaniem, istnieje mnóstwo sposobów, w jakie można to wykorzystać w ramach strategii treści TikTok. Tak aby zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie.

Jak już wspomniano, jest to również kolejny element dążenia TikTok do walki z trwającą replikacją jego kluczowych elementów.

W tym roku, w miarę dodawania kolejnych użytkowników, TikTok przetestował również:

  • Posty z karuzelą nieruchomych obrazów , podobne do głównych narzędzi postów na Instagramie
  • Dłuższe przesyłanie filmów , bardziej zgodne z opcjami publikowania w YouTube
  • „ TikTok Now ”, który powiela podejście do publikowania w stylu BeReal

Okej, więc może BeReal nie zasługuje na replikę, ponieważ nie skopiował jeszcze nikogo innego. Ale jasne jest, że TikTok chce zdywersyfikować swoją ofertę, starając się zmaksymalizować swoje możliwości. Co oznacza również, że zamierza dołączyć do pchania replikacji platformy. Starając się zamiast tego powstrzymać użytkowników przed odpływem do innych aplikacji.

Czy ci się to podoba, czy nie, działa. Wielu użytkowników Instagrama po prostu nie pobrało TikTok ze względu na dostępność Reels. Podczas gdy oglądanie filmów z kompilacji TikTok na YouTube sugeruje, że wiele osób ogląda tam te treści. Trzymając ich z dala od aplikacji do krótkich filmów.

Zarówno Meta, jak i Google nadal informują o rosnącej popularności odpowiednio Reels i Shorts. Co dodatkowo podkreśla fakt, że replikacja, choć może wydawać się nieco podstępna, jest skuteczną taktyką rozwoju produktu.

A teraz TikTok robi to samo – i ponownie, ten nowy format wyświetlania może otworzyć o wiele więcej opcji treści dla tych, którzy zastanawiają się, jak poradzić sobie z aplikacją w 2023 roku.

TikTok potwierdził TechCrunch, że nowy poziomy format wyświetlania jest obecnie testowany z wybranymi użytkownikami na całym świecie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *